onsdag 16 mars 2011

Vår och tulpaner

Hej Hej!


Så fint väder idag, har varit ute och sprungit en runda med Malte och nu sitter jag och pluggar. Var och köpte tulpaner igår, så himla vackra. Får verkligen vårkänslor när solen skiner och det står en bukett tulpaner på bordet. Var på stan med min vän Therese igår också, fick handlat en del fint. Ett par jeans från Gina och en tröja från Boomerang.


Fick en Barbour jacka av min älskade mamma också, har önskat mig en sådan väldigt länge. Tack mamma, älskar dig

I bakgrunden skymtar ni min tapet i sovrummet, Ribbed från danska Ferm Living.  Är väldigt glad för tapeten men det känns som det är dags att göra om, börjar tröttna. Någon som känner igen sig. Får sitta till jag har hittat en tapet som faller mig i smaken. Nej dags att göra det sista på mina uppgifter i skolan så jag blir färdig idag. Ha en härlig dag i solen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar