lördag 2 april 2011

projekt träkulor

Hej!

Tyckte jag kände mig bättre igår så jag började städa och tvätta här hemma. Det får jag lida för nu då febern sakta kom krypande tillbaka i morse. Det var något envist virus jag fått tag på. Så nu är det sängläge för mig igen, tur det finns bärbara datorer så tiden kan gå lite genom att blogga och surfa runt. Här är bilder från mitt andra projekt med träkulor, blev riktigt bra om jag får säga det själv. Bjuder även på en härlig vårbild från min balkong där min blomma ser ut att trivas.



Vissa känner nog igen modellen, ville köpt Molecule Building Set från danska Ferm Living men när jag skulle beställa den så fanns den inte. Så jag tänkte jag provar att göra en egen. Så här ser orginalet ut.
Bild från Ferm living

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar