lördag 10 november 2012

Jobbig natt utan tand

Igår var jag hos tandläkaren och fick dragit ut en visdomstand (så adjö med min vishet, var min andra visdomstand som rök). Var en riktigt krokig och besvärlig tand, jag svettades så enormt under hela processen så stolen var helt blöt. När allt var över så frös jag och skakade så, så jag fick stanna kvar hos tandläkaren en stund. På kvällen var det dags för jobb, alldeles lagom till bedövningen släppte. Hade så ont, dunkade i hela huvudet och blödde fortfarande. Hela natten har jag vaknat och trott jag ska kvävas då jag inte har fått luft, hade blod i hela halsen. Så bara upp och spotta ut detta med en dunkade huvudvärk. Hela dagen på jobbet har detta fortsatt, nu har i alla fall blodet stoppat men har en fruktansvärd huvudvärk. Hoppas verkligen det slutar till imorgon, jobbigt att vara på jobbet när huvudet känns som det ska sprängas. Nej nu har jag klagat nog, ikväll har jag pysslat lite, för att glömma bort allt annat och nu väntar Bond. Ha en trevlig lördag kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar