tisdag 10 maj 2011

Hej!

Går åt mycket papper när man är förkyld
Så dålig jag har varit på att skriva, skäms faktiskt. Ser att ni troget tittar in hos mig, ska bli bättring från min sida. Helgen har spenderats hos Jespers syster, Linn, som bor i Mellerud i Dalsland. Åkte dit i fredags, dagarna bestod av mys, kubbspel, film och trevligt sällskap. Sluta ju inte så roligt dock, på vägen ner känner jag mig sjuk, jodå mycket riktigt vaknade jag igår med hög feber och förkyld.  Linns lille knott på 1 år och 6 månader hade smittat mig, de där bebisbacillerna är inte att leka med. Sen gick bilen sönder på väg hem, börja skramla och tjuta som bara den precis efter vi rullat ut från Mellerud. Var bara att se fram emot fyra timmars bilfärd i det oväsendet, försökte lyssna på en ljudbok men gav upp då bilen lät för mycket. Fick lämna in den idag, var tydligen fel på kullagrena på vänster bakdäck, säger mig inte så mycket men dyrt verkar det bli. Typiskt att det ska komma nu en vecka innan vi tar över vårt radhus. På måndag skriver vi på papperna på banken och blir radhusägare. Känns underbart. Nu när jag bara har legat i sängen har jag surfat runt och hittat inspiration. Fastna direkt för det här minidrivhuset från Nelson Garden

 
Bild lånad från Frökungen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar