måndag 30 maj 2011

Bilder från mitt nya hem

Hej!

Nu har jag varit dålig på att skriva igen, så mycket det är som händer. Först fick jag lägga in Malte i tisdags, han blev opererad i onsdags. Nu mår han bra och jag väntar spänt på provsvaren för att se varför han inte går upp i vikt. Sen när han var hemma åkte hela familjen till Berlin, super mysigt. Riktigt trevlig stad, var och hälsa på min faster som bor därnere. Så Underbart att vara med mina älskade föräldrar, Jesper, mina bröder och deras söta flickvänner. Helt fantastiskt resa helt enkelt, längtar tillbaka. Idag har jag tagit tag i lägenheten,. flyttar på lördag. Så nu kommer de utlovade bilderna på huset före renoveringen.

Sovrum

Sovrum

Hall

Hall

Vy från sovrumsdörren

Kök med burspråk

Kök

Kök med alla hundarna i

Vardagsrum

Malte i vardagsrummet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar