måndag 13 juni 2011

Kaos i livet

Hej!

Ja både här hemma och i livet är det rent kaos. Jag hittar ingenting, allt man är van vid att bara gå och plocka är försvunnet. Eller ja försvunnet är kanske fel ord, men borta i all oreda. Det går knappt att gå här hemma, får hoppa över lådor och säckar!
I helgen har jag jobbat och i söndags fixa jag och Jesper lite här hemma. Har redan fyllt 5 sopsäckar med grejer till tippen. Fattar inte hur jag kan spara på så mycket grejer. Kan vara bra att flytta någon gång då och då så man kan rensa i förråden. Imorgon är det jobb igen men på eftermiddagen tänkte mamma och jag åka och köpa blommor, ska bli mysigt och underbart. Vår trädgård är verkligen den fulaste på området, men det ska bli bättre.

På onsdag lämnar vi över nycklarna till den gamla lägenheten, så skönt. En sten som lättar från hjärtat, nu har man bara ett ställe att koncentrera sig på. Malte börjar bli trött och hängig på kortisonet, han får en stor dos nu det första året. Men vi gör det för hans skull, men ändå känner jag mig taskig mot honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar