onsdag 8 juni 2011

Livet i en packlåda

Hej!

Även om det är kul att flytta till något nytt och något jag har längtat efter är det jobbigt när allting är nerpackat. Man är så van vid att var sak på sin plats men nu hittar man ingenting. Datorn som jag la på ett sånt smart ställe har försvunnit i röran. Tur man kan blogga från mobilen. Statusen hemma är: sovrummet är så gott som färdigt. Där är vävt, tapetserat och lagts golv. Vardagsrummet är också så gott som färdigt. Det enda som saknas i de två rummen är måla runt fönster, dörrar och lister. Men den här veckan befinner jag mig hos mamma och pappa och passar hundarna. Skönt med lite avkoppling från all flyttstress.
Vet dock inte hur man lägger över bilder från telefonen till bloggen så innan jag har lärt mig det får ni vänta. Men när man väntar på något gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar