måndag 30 januari 2012

Kalas

Hej!

Vilken rolig helg jag har haft, fredagen började som sagt med besök hemma hos svärmor, fika, handboll och trevlig pratstund. På lördagen åkte jag, Jesper, mamma, pappa och hundarna till stugan. Gick en lång promenad och drack te vid brasan. Mys på hög nivå, sen på kvällen gick jag och Jesper på bio med hans killkompisar. Vi var och såg Hamilton, tyckte den var väldigt bra. Det enda negativa var att vi fick platser på andra raden, jag som lätt blir åksjuk mådde super illa och fick blunda mig igenom halva filmen. Så aldrig mer de främre raderna för mig. Idag har jag städat hela huset och kvällen avslutades hemma hos mina föräldrar där vi fira min bror som fyllde år idag och pappa som fyllde år i onsdags. Det var hela familjen, mina bröder med fruar och brorsbarn och alla hundarna. Fullt hus med andra ord. Imorgon börjar jobbveckan och pluggandet igen, så får väl lägga mig nu så man kan gå upp tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar