onsdag 11 januari 2012

Tillbaka till verkligheten och ett nytt år

Hej!

Oj vad det var längesedan jag skrev. Tiden har bara susat förbi. Med tanke på kommentaren jag har fått. vill ni nog att jag ska uppdatera.

Välkommen 2012, med en massa spännande möjligheter!!


Allting har fått komma i andra hand nu när jag har fått jobba så mycket, idag satte jag igång på allvar med skolan igen. Kan verkligen behövas, var ett tag sedan de böckerna var uppslagna. Nästan så de hade hunnit damma igen lite. Hela huset blev städat i måndags och igår var jag i Köpenhamn med mina älskade pappa. Vi var och hälsade på släktingarna, som jag har skrivit innan är Simon Karkov som har gjort den kända lampan norm 69, en släkting till mig. Var så trevligt att prata med honom igår, och mina design och inredningsidéer fick ny fart. Känns som att det är rätt utbildning jag håller på med.
Norm 69

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar