måndag 18 juli 2011

Allt är bara bra

Hej mina kära läsare!

Sitter i soffan med ett glas rödvin och äter ost med mina älsklingar. Sån härlig dag jag har haft. Den börja med att jag åkte till Malmö, så mycket fina kläder jag shoppa. Är så nöjd, nästan bara reavaror också, hitta äntligen min odd molly kofta jag velat ha så länge nu. Nedsatt med 30 %.
Sen skulle jag köpa dot Hay överkastet (från min önskelista), men det fanns inte i den storleken jag behövde. Blev lite besviken på det, trodde prickarna skulle vara av sammet. Men det var det inte, får se om jag beställer det eller inte. Tål att tänkas på!








Efter malmö resan var det kalas för Jesper, det blev grillning i svärmors koloni och kaffe och tårta hemma i vårt radhus. En bra avslutning på en bra dag. Imorgon blir det plugg och jobb för min del. Har halkat efter lite i skolan nu med flytt och jobb så nu gäller det att sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar