tisdag 19 juli 2011

Kakfat

Hallå halllå!

Nu när man har pluggat ett tag får man gå in på datorn en stund, enda problemet är att jag stannar vid datorn och tiden bara rinner iväg, Var är självdisciplinen Charlotte !! Snart dags att gå till jobb också, men jag får försöka hitta någon mat i vårt tomma kylskåp först. Dags att storhandla, men det blir väl så när man jobbar i en matvarubutik. Det stämmer med vad  man säger om skomakarens barn.

Var inne i inredningsbutiken Ohlsson och Gerthel igår, ohh jag bara älskar att gå där inne. Kakfatet Cookie Tray från Asplund stod och visa upp sig i en monter. Jag var så nära att gå med det under armen till kassan då jag kom på att jag hade sett det på rädda barnens hemsida. Design för Barns rättigheter, där det både var några kronor billigare plus att man bidrar med pengar till välgörenhet. Så nu ligger det i varukorgen! I morse låg jag och läste i Sköna hem till frukosten då detta kakfat uppenbarade sig i ett av hemma reportaget, det var nog meningen att jag skulle köpa det. Man kan hitta anledningar till allt man vill köpa bara man tänker länge!!


Bilder hämtade från Rädda barnens hemsida

                                                Besök gärna deras shop, där finns en massa fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar