lördag 2 juli 2011

Öm och trött

Hej alla!

Äntligen har jag satt mig i soffan efter en hel dags renovering och fix här hemma. Nu har både kök och hall blivit vävade och målade en gång. Känns skönt nu när det börjar bli färdigt eller att man i allafall kan se slutet på renoveringen. Imorgon blir det inget gjort för mig här hemma då jag jobbar hela dagen, har till och med stängning imorgon. Sen flyttar jag hem till mamma och pappa och är hundvakt. Då kommer det inte bli mycket gjort här hemma!
Igår var jag ute och dansa, var riktigt kul, var längesedan nu. Berit och jag dansa hela natten, självklart skulle jag ha mina nyinköpta skor så det får jag lida för idag. Min stortå har helt domnat av, fortfarande! Fattar inte hur det kan bli så, hoppas jag inte har förstört den för alltid. Man ska nog vara rädd om sina fötter. Nu ska jag fortsätta kolla på Bond med mina älsklingskillar, Jesper och Malte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar