söndag 17 juli 2011

Seg dag men ack så trevlig

Hej!

Idag var det lite segt efter gårdagen. Jag hade som sagt mina underbara vänner här på vin och ostkväll, kvällen gick över till natt. Kl 01.00 får vi för oss att åka till Malmö för att svänga våra lurviga. Det resulterar i en massa dans och hemgång vid 05.00. Tack mina tjejer för en oförglömlig kväll!
Min söta moster kom på besök idag och det bjöds på nybakad blåbärspaj och en massa mys. Imorgon ska också bli riktigt mysigt, då ska jag till Malmö och shoppa med mina Goa vänner. Lite från önskelistan ska införskaffas. Sen blir det kalas för min älskade Jesper, hela 25 år blir han. Då ska släktingarna komma och kolla på vårt radhus. Tur vi fick i ordning så fint i helgen. Hoppas ni har haft en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar