torsdag 1 december 2011

Julmånad

Hej!

Idag är det första december, och vi närmar oss jul. Vet inte vad jag ska köpa i julklapp och vet inte vad jag ska önska mig, verkligen dagens I-lands problem. Vakna upp till en riktigt grå och trist dag, känns inte alls som december. Hade varit bättre med snö. Jag och Malte ligger i sängen och myser, den här förkylningen verkar inte vilja släppa taget. Tur att jag har lånat en massa böcker av söta Linnea på jobbet. Roslund och Hellström, jag som läser så mycket har helt missat denna författar duo. Skriver riktigt bra, har ni inte läst något av dem så gör det.
I måndags hade min älskade Malte namnsdag, det firades med lite gott och en massa mys i soffan. Hmm, ja den hunden är väldigt bortskämd. Precis som det ska vara. Min underbara prins
Nu är julbelysningen tänd, jag har kokat en kopp te och ligger i sängen med en bok. Nu saknas bara Jesper och att min förkylning försvinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar