fredag 9 december 2011

Varning

Hej!

Varning. Vill varna känsliga tittare för bilderna som kommer. Fick en chock när jag gick igenom mina bilder häromdagen, har det sett ut såhär hemma hos oss var min första tanke. Så hemskt. Var precis efter vi hade flyttat in, grejer låg överallt, man kom varken fram eller tillbaka och rådde allmän oordning. Tålamodet tröt och irritationen steg. Men som tur är finns det ett slut på tunneln och där har vi nått idag. Återstår lite målningsarbete men annars har det blivit precis som jag tänkte mig när jag för första gången steg in i det här radhuset på visningen.

Vardagsrum

Vardagsrum

Vardagsrum

Kök

Hall


Sovrum
 Idag har dagen bara gått åt till att jobba, snart dags att hoppa till kojs börjar sju imorgon. Och sen på söndag ska jag på något jätte roligt. Återkommer om vad.


                                                        Ha en riktigt trevlig fredagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar