lördag 3 december 2011

Svamp

Hej!

Idag har jag och Jesper ätit en riktigt underbart god middag, Jesper var kock, riktigt duktig dessutom. Blev Hasselbackspotatis, kött och egengjord svampsås. (Tack Ann-Marie för att du har lärt oss att göra sås), det var dessutom egenplockad svamp från Gränna skogen. Mums. Mitt krav var att få ihop svamp till en macka, nu har det blivit till två mackor, en middag och det finns mer svamp kvar.


Väckarklockorna som jag beställde från Olsson & Gerthel för ett tag sedan används flitigt här hemma, men tyvärr är det något fel på min då den tickar jätte högt. Jesper är väldigt känslig för sådana ljud så den klockan åkte snabbt ut ur rummet. Men har han väl somnat, då kan man lägga femton högt tickande klockor vid hans öra då märker han inget. Men då jag tröttna på att hitta min klocka runt överallt i huset maila jag Olsson & Gerthel och fråga om jag fick byta min. De var snabba på att svara, och självklart fick jag byta den. De la den på posten samma dag så jag hade den dagen efter. Det kallar jag bra service och bra kundbemötande. Den butiken växer bara mer och mer för mig. Inte sista gången jag handla av dem. Så nu har jag också en klocka vid min sida av sängen. En tyst klocka.  Så tack än en gång så mycket, för all hjälp



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar