tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Hej!

Ja då var det redan den 14 och Alla hjärtans dag. Idag har jag bakat en massa godsaker till Jesper som ligger hemma och är jätte förkyld.

Det blev choklad cupcakes med choklad frosting, frukostbullar till imorgon bitti, blåbär och tranbärs bars för att hålla hungern i schack och fetaost och ruccola fyllda bullar. Perfekt att ha till eftermiddagsfikat. Nej det här ska inte bli någon bakblogg, men jag har kommit in i någon bakdimma, super roligt, undrar när den tar slut och man faller in i gammalt mönster igen.

Till kvällsmat köpte jag varsin räkbomb till mig och Jesper. Super mysig dag och kväll.
Glad alla hjärtans dag till er alla och speciellt till mina kära.

Älskade Jesper, du är min bästa vän i livet och den roligaste människa på denna jord. Är glad och stolt över att vara din flickvän.


Choklad cupcakes

Fina rosa Alla hjärtans dag tulpaner

Räkbomb
Fetaost fyllda bullar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar