fredag 3 februari 2012

Långpromenad och fika

Hej!

Idag har jag bara tagit det lugnt, har varit några stressiga dagar med skolan. Suttit på nätterna och pluggat, lagt mig vid fem tiden och sen upp nio igen och fortsatt. Känner att det inte håller i längden. Så idag har jag och Malte gått en lång promenad i solskenet, riktigt kallt ute, så det bet i kinderna. På vägen hem gick vi förbi ett konditori och köpte med oss en kaka hem. Så nu tänkte jag sätta mig med en kopp te, och min nya Hus och Hem tidning som damp ner i brevlådan idag. Ska bege mig till jobb senare idag, är jobbhelg igen.

Illustrationerna med taxar på från Lisa Bengtsson, är nu hemma hos mig. Hittad en återförsäljare av dessa. Nämligen Milq, så de är nu inramade och väntar på att få komma upp på väggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar