tisdag 7 februari 2012

Törnrosa sömn

Hej!

Då var man tillbaka på banan igen efter den här jobbhelgen. Jobbade över i lördags 10.00-21.30, lagom pigg när jag kom hem. Och söndag var jag hemma vid halv fem. Så det var bara att äta och sen gick jag i säng. Igår hade jag en vilodag med bokläsning och promenad. Så nu är jag igång med skolan igen. Mellan pluggvarven här hemma sitter jag och planerar radhuset, allt från det stora till det lilla. vill göra i ordning badrummet, vilket är ett måste, sen vill vi inreda vinden så vi får ytterligare ett rum och göra uterum. Det är de stora projekten, som ska planläggas och sparas till in i minsta detalj, och är även arbeten som jag själv inte kan göra. Så det överlämnar jag till proffsen, men däremot småfix, som trädgården, fixa nytt kakel i köket och göra i ordning i klädkammaren är något jag kan göra själv. Så nu sitter jag och bestämmer tapet till klädkammaren, ett svårt val. Finns så många fina, men har fastnat för en speciell, nämligen minaret 04 av Osbourne & Little

1 kommentar:

  1. WONDERFUL BLOG! XDDD
    HI! my name's martina and I come from Italy... I'd like you visit my blog and if you want.... follow me! I wait you and your tips!
    Thanks! kisses, Marti! ;DDDDD
    Glamour Marmalade
    Facebook Page Twitter

    SvaraRadera