onsdag 1 februari 2012

En trevlig dag

Hej!

Idag hade jag en massa ärenden in till stan, ett av dem var att fixa inne på min bank. När jag står där frågar jag tjejen om de sparbössorna de hade framme överallt. Om de var visningsex eller vad det var, nej det visar sig att det ger dem till barn som har öppnat nytt sparande hos dem. Jaha jag har ju inga barn så jag skulle ju inte få någon, men tack snälla rara du som stod och hjälpte mig idag. Denna person var så snäll så jag fick min alldeles egna hundsparbössa. Det är nog en del av er som känner igen den. Den är designad av Stig Lindberg, och namnet på den är skotte. Jag valde en blå, men nu måste jag ha en röd också., Får ut och kolla på auktionssajter och se om jag kan hitta någon.



Kvällen avslutades med att mina tjejkompisar kom hit, vi lagade god middag och hade det super trevligt. En riktigt underbar avslutning på en riktigt trevlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar