onsdag 15 februari 2012

Besök på datorn

Hej!

Igår när jag satt och blogga och skulle ladda upp bilder, dök det upp en massa konstiga bilder som jag önskar att jag aldrig sett. Barnförbjudet med andra ord, när jag sökte igenom datorn märkte jag att Jesper hade 7 spionprogram på sin dator. Väldigt obehagligt, att det finns program på hans dator som kan följa minsta knapptryck vi gör och inte minst alla våra bankuppgifter och lösenord. Hopas för allt i världen att detta inte har hänt, känns inte alls bra. Men nu är datorn rensad från allt ont.

Idag har jag börjar så smått att rensa i röran i klädkammaren, ska försöka hinna med att spackla, tapetsera och lägga golv i helgen efter jobbet. Så nu är här rörigt igen här hemma, men det måste vara rörigt en stund innan det kan bli bra igen.

1 kommentar:

  1. Fy vad obehagligt. Undrar vad Jesper är inne för på sidor...;)

    SvaraRadera